mittlivibokstaver

Alla inlägg under augusti 2013

Av carola Kristensen - 15 augusti 2013 12:49

sitter hemma hos natali och chillar, har inte hänt så mycket lite prat och gos med hennes 8 veckor bebis. 

vete fan va som händer senare idag men något händer väl :) 


saknar min lilla grabb lite gran :( men men ses i kväll :)

 då ska datorn rensas då den e så himla trög.


Hur är de med er då träningtips ? 


föresten på 13 veckor har ja gått ner 7 kg och 12 cm runt magen :) 


Livet är så bra :) 

 

Av carola Kristensen - 14 augusti 2013 16:12

Nu va de väldigt länge sen ja skrev, har inte kommit ihåg mitt lösen ord men idag kom ja in :)

kännde att ja behvde skriva lite hänt så mycket har flyttat skaffat ny kille och lever i nuet och skiter i framtiden. 


Mitt liv består av att försöka hitta jobb och bearbeta allt som hänt under min barndom 


så nu har ja lite frågor.. 


Jag har nyss fyllt 20 eller a för nästan en månad sen. har ni bra kontakt till era föreldrar ? 

ringer dom er frågar dom hur de är eller tar dom förgivet att ni ska klara er själva ? 


Mina hör aldrig av sig alltid JAG som ska ringa. så nu tänker ja skita i dom totalt dom får höra av sig. Vet vilka som finns och inte finns för mej,. 


nej snart kommer killen hem och hans mor så då blir de mat. hoppas ni har haft en bra dag

jag har bara sökt jobb. 


bye bye 

 



Presentation


jag är en tjej på 19 somrar som älskar hästar . och ska nu skriva i min blogg och mat och träning. Jag lever dagarna som dom kommer och försöker att inte titta tillbaka, att leva med depritioner och självmordsbegär går att hindra. läs om mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra? vad är intressantast ?
 hästar
 träning
 vikt
 mode
 djur
 sjukdomar
 relationer
 vardagen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards