mittlivibokstaver

Alla inlägg under mars 2013

Av carola Kristensen - 26 mars 2013 18:16

Som överskriftenn  lyder så säger ja förlåt för dålig upptadering, har inte haft tid och har inte måt så jävla bra själv.

har måt dåligt bådde psykiskt och fysiskt ..


Vill bara allt ska bli bra men tyvärr så kommer de ta en tid då ja inte kan säga nej och väljer att ta hand om vänner i  stället för mig själv, ja måste själv  lära mig att bearbetta mitt eget annars kommer de bli som de blev igen.


n ej nu måste ja plugga för Relgionen ska va inne i kväll :(


Av carola Kristensen - 26 mars 2013 18:16

Som överskriftenn  lyder så säger ja förlåt för dålig upptadering, har inte haft tid och har inte måt så jävla bra själv.

har måt dåligt bådde psykiskt och fysiskt ..


Vill bara allt ska bli bra men tyvärr så kommer de ta en tid då ja inte kan säga nej och väljer att ta hand om vänner i  stället för mig själv, ja måste själv  lära mig att bearbetta mitt eget annars kommer de bli som de blev igen.


n ej nu måste ja plugga för Relgionen ska va inne i kväll :(


Av carola Kristensen - 13 mars 2013 10:23

Sjuk som fan eller nått är där de. Migrän frn helvetet ingen matlust ingen ork känner mig mer död en.levande kan inte ja få bli frisk snart åhhh arg jag blir

Av carola Kristensen - 6 mars 2013 08:52

Sitter på bussen till praktiken :)
Nästan klar med cv . Lite fix på de gick i te skicka iväg den så måste göra om filen.

Hoppas hoppas nu på helg jobb eller sommarjobb, vill ut i arbetslivet nu slippa läxorväxa upp och tjäna egna cash

Hoppas praktikdagen går bra och.inte massor att göra. Ska slutar kl 6 och då böor de hem och sova :)
Är jätte trött så de finns inget värre.
Hare gött :)

Av carola Kristensen - 4 mars 2013 14:03

ja mår så bättre ja är så pigg orkar mer och livet kan inte bli så mycket bättre :) 



Av carola Kristensen - 4 mars 2013 13:58

De går framåt men väldigt segt. 

men har då inehållit en hel del fusk 

har minskat -9 cm i midjan lite runt arm och ben :) 


kommer ta en nu kurr i mitten / slutet av mars och nu fan ska de inte blir ett ändaste fusk ja ska klarat 

för ja ska trivas i min student klädning ;) 


jag känner mig sjukt mycket piggare de är de positivaste med denna reningskurr och livändrig. 

ja har fått en helt annan syn på mat insätt vilket stort jävla matproblem man haft, man inser inte själv hur mycket skit man stoppar i sig. 


hoppas ni mår bra och att ni läser min blogg kom gärna med ideer och hur ja kan göra min b blogg bättre, 

nej strax ut och gå en promenad i de finna vändret  :) 

Av carola Kristensen - 4 mars 2013 13:47

Så ska du äta för att slippa sjukdomarna Svenska folket äter för lite frukt och grönsaker. Det visar en rapport från Europeiska mat- och informationsrådet. Rekommendationen är 400 gram per dag – men vi äter bara 237 gram. Foto: Colourbox Europeiska mat- och informationsrådet har granskat hur mycket frukt vi i Europa konsumerar. Världshälsoorganisationen, WHO, rekommenderar att man ska äta 400 gram frukt och grönsaker per dag. I Europa varierar rekommendationen mellan de olika länderna och till exempel i Danmark menar de att man bör äta 600 gram frukt och grönt. Rapporten visar att bara fyra länder kommer upp i WHO:s rekommenderade mängd på 400 gram per dag. Det är invånarna i Polen, Italien, Tyskland och Österrike som äter mer än 400 gram frukt och grönsaker per dag. ”Lägre risk för kroniska sjukdomar” Sverige ligger långt ner på listan då vi äter 237 gram frukt per dag. Europeiska mat- och informationsrådet menar att frukt och grönsaker är viktigt för en hälsosam och balanserad kost. ”Studier har visat att höga intag av frukt och grönsaker är förknippade med lägre risk för kroniska sjukdomar, hjärt- och kärlsjukdomar, stroke och vissa typer av cancerformer”. Även Världshälsoorganisationen menar att frukt och grönt kan motverka sjukdomar. ”WHO har uppskattat att ett för lite intag av frukt och grönsaker orsakar cirka 14 procent av av mag- och tarmcancer-dödsfallen, cirka elva procent av dödsfallen av ischemiska hjärtsjukdomar och omkring nio procent av stroke dödsfallen i världen” skriver de i rapporten.


 

Presentation


jag är en tjej på 19 somrar som älskar hästar . och ska nu skriva i min blogg och mat och träning. Jag lever dagarna som dom kommer och försöker att inte titta tillbaka, att leva med depritioner och självmordsbegär går att hindra. läs om mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra? vad är intressantast ?
 hästar
 träning
 vikt
 mode
 djur
 sjukdomar
 relationer
 vardagen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards