mittlivibokstaver

Alla inlägg under januari 2013

Av carola Kristensen - 11 januari 2013 16:25

Att leva livet kan vara underbart, att leva livet kan också vara fruktansvärt deprimerande och jobbigt. Men livet handlar just om det; att övervinna sina hinder och känna stoltheten när man gjort det. Jag tror inte på att det finns mirakel, men det finns viljestyrka. Det finns en stor viljestyrka i alla människor men vissa har svårt att hinna denna känsla som man kan kalla för livsgnistan. Den kan sitta långt, långt inne och det enda man kan göra för att hitta den är att rannsaka sig själv, gå djupt in i sig själv, tänka, fundera och finna målet med sitt liv. Alla människor har en dröm om att bli något, att göra det man vill. Jag tycker att man ska följa denna dröm och försöka uppfylla den till nästan vilket pris som helst (kanske inte om man har en dröm som går ut på att bli en seriemördare eller något som påverkar många människor negativt) men jag vet att om man inte följer sin dröm, den drömmen som finns i hjärtat, så komemr man inte orka med livet och man kommer nog att bli oerhört deprimerad. Därför råder jag alla till att gå efter era drömmar, bli den ni vill bli, finna er själva och eran riktiga personlighet så att ni kan må bra och finna livsgnistan.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag är en tjej på 19 somrar som älskar hästar . och ska nu skriva i min blogg och mat och träning. Jag lever dagarna som dom kommer och försöker att inte titta tillbaka, att leva med depritioner och självmordsbegär går att hindra. läs om mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra? vad är intressantast ?
 hästar
 träning
 vikt
 mode
 djur
 sjukdomar
 relationer
 vardagen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards