mittlivibokstaver

Direktlänk till inlägg 4 mars 2013

-3,3 kg

Av carola Kristensen - 4 mars 2013 13:58

De går framåt men väldigt segt. 

men har då inehållit en hel del fusk 

har minskat -9 cm i midjan lite runt arm och ben :) 


kommer ta en nu kurr i mitten / slutet av mars och nu fan ska de inte blir ett ändaste fusk ja ska klarat 

för ja ska trivas i min student klädning ;) 


jag känner mig sjukt mycket piggare de är de positivaste med denna reningskurr och livändrig. 

ja har fått en helt annan syn på mat insätt vilket stort jävla matproblem man haft, man inser inte själv hur mycket skit man stoppar i sig. 


hoppas ni mår bra och att ni läser min blogg kom gärna med ideer och hur ja kan göra min b blogg bättre, 

nej strax ut och gå en promenad i de finna vändret  :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carola Kristensen - 20 februari 2014 11:43

öörjan med 1 an idag lite senare    Dag 01 – Om migDag 02 – Min första kärlekDag 03 – Mina föräldrarDag 04 – Vad föredrar jag för mat? favoritmatDag 05 – Vad är kärlek för mig?Dag 06 – Om det här vore min sista...

Av carola Kristensen - 20 februari 2014 10:55


Tjena mitt  benna var en evighet sen jag bloggade, just nu ligger ja sjuk men är på bättrings väg, ser resultat på cm men står stila i vikten just nu.   Har några frågor   vad tycker ni om att läsa i bloggar ?    Vad gör att ni vill följa e...

Av carola Kristensen - 15 augusti 2013 12:49


sitter hemma hos natali och chillar, har inte hänt så mycket lite prat och gos med hennes 8 veckor bebis.  vete fan va som händer senare idag men något händer väl :)    saknar min lilla grabb lite gran :( men men ses i kväll :)  då ska datorn...

Av carola Kristensen - 14 augusti 2013 16:12


Nu va de väldigt länge sen ja skrev, har inte kommit ihåg mitt lösen ord men idag kom ja in :) kännde att ja behvde skriva lite hänt så mycket har flyttat skaffat ny kille och lever i nuet och skiter i framtiden.    Mitt liv består av att försö...

Av carola Kristensen - 2 maj 2013 09:31


hej va ett tag sen nu :( tyvärr... har hänt väldigt mycket sen sist har gått ifrån Daniel, håller på att flytta från honom. men har blivit sjuk och inte har lust eller ork.    just nu lever ja mitt liv med R och hare de riktigt chill. han är så...

Presentation


jag är en tjej på 19 somrar som älskar hästar . och ska nu skriva i min blogg och mat och träning. Jag lever dagarna som dom kommer och försöker att inte titta tillbaka, att leva med depritioner och självmordsbegär går att hindra. läs om mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra? vad är intressantast ?
 hästar
 träning
 vikt
 mode
 djur
 sjukdomar
 relationer
 vardagen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards