mittlivibokstaver

Alla inlägg under april 2013

Av carola Kristensen - 3 april 2013 00:17

Har verkligen helt glömt bort bloggen kom på de när ja kikade runt lite, aja livet är bajs. man lär sig av sina mistag och trodde du hade förendras på 2 år men nej då folk verkar vara samma jävla personer,  säg inte att du är förendrad när du inte är de .. 


aja ligger på golvet på mattan i nattas rum xD är helt slut damsugit doms lägenhet och har inte sovit någonting i natt för en kåt jävla katt som låtit och en snarkande Emil men men ... hahah shit happens. 


ja de som vara va mys men nu äre fuck över. ja tänker ej mer bli utnyttjad ja ska säga nej. tänker inte va snäll längre. 


De posetiva är att ja ska på möte på fredag :) åhh längtar hoppas på hjälp ..   



Bjuder på dena fula bild men men


Polisen i mörn skit kul gå upp tidigt jo vist typ 9 ska ja va där great eller inte åhhh sug min balle .. 




Presentation


jag är en tjej på 19 somrar som älskar hästar . och ska nu skriva i min blogg och mat och träning. Jag lever dagarna som dom kommer och försöker att inte titta tillbaka, att leva med depritioner och självmordsbegär går att hindra. läs om mina tankar.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Är min blogg bra? vad är intressantast ?
 hästar
 träning
 vikt
 mode
 djur
 sjukdomar
 relationer
 vardagen

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards